Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Балабан Я$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Ткаченко Ю. Інформаційно-комунікативні технології у процесі навчання основ нанонаук у шкільній освіті [Електронний ресурс] / Ю. Ткаченко, Я. Балабан, І. Мороз, О. Стадник // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 3. - С. 262-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_3_26
| 2. |
Балабан Я. Р. Сутність мобільного навчання в освітньому процесі [Електронний ресурс] / Я. Р. Балабан, І. О. Мороз // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 149-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_30 Проаналізовано історію виникнення та розвитку мобільних технологій, основні недоліки, переваги та перспективи їх впровадження у навчальний процес. Розкрито сутність і дидактичні можливості мобільного навчання. Зазначається, що мобільні пристрої вдосконалюють методи та засоби доступу до інформації та її подання, що призводить до створення нових форм обробки та вивчення навчального матеріалу. Навчання, в цілому, стає персоналізованим, доступним і необмеженим часовими та географічними межами. Розглянуто потреби адаптації навчальних матеріалів під мобільні пристрої, що потребує великих інтелектуальних зусиль, оскільки простого перенесення цих матеріалів в електронне середовище недостатньо. Наголошено на значенні психолого-педагогічних вимог під час створення навчальних матеріалів. На підставі аналізу літературних джерел з'ясовано, що на сьогоднішній день не існує єдиної концепції реалізації мобільного навчання, та розглянуто зв'язок мобільного навчання з дистанційним та електронним.
| 3. |
Балабан Я. Використання smart-технологій в організації навчального середовища вивчення фізики [Електронний ресурс] / Я. Балабан, В. Іваній, І. Мороз // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 8. - С. 226-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_8_23
| 4. |
Стадник О. Д. Перспективи дистанційного і змішаного навчання в системі безперервної освіти [Електронний ресурс] / О. Д. Стадник, О. В. Яременко, Я. Р. Балабан, І. О. Мороз // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 76(1). - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_76(1)__27
| 5. |
Балабан Я. Р. Концептуальні підходи до проектування змісту фізичної освіти в основній школі [Електронний ресурс] / Я. Р. Балабан, В. С. Іваній, І. О. Мороз, М. В. Цапенко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 82(2). - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2018_82(2)__11
| 6. |
Балабан Я. Р. Тенденції становлення уявлень про формування фізичної картини світу в учнів загальноосвітніх шкіл [Електронний ресурс] / Я. Р. Балабан, В. С. Іваній, І. О. Мороз // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 3. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_3_6 Висвітлено головні тенденції розвитку уявлень про фізичну картину світу в учнів загальноосвітніх закладів. Показано, що вияви даних тенденцій є результатом складного багатоаспектного розвитку та становлення змісту теоретико-методологічного знання у фізиці. Уточнено сутність поняття "фізична картина світу" та розкрито її роль у розвитку науково-природничого світогляду учнівської молоді. Визначено зростаючу функціональну роль сучасних фізичних теорій у процесі формування фізичної картини світу та стрімкому розвитку науково-технічного прогресу. Окреслено прийоми та методи формування фізичної картини світу в учнів загальноосвітніх шкіл, зокрема, переваги та недоліки використання інформаційних технологій. Розглянуто процес формування понять фізичної картини світу в учнів старшої школи; наголошено на послідовності дій вчителя, які повинні бути спрямовані на активізацію інтелектуальних можливостей учнів. Наведено провідні інтелектуальні операції у процесі формування фізичної картини світу на уроках повторення та узагальнення. Розглянуто основні аспекти формування переконань і світоглядних якостей, які визначають особисте ставлення учнів до оточувальної дійсності та проаналізовано основні етапи формування переконань. Удосконалення дидактичних можливостей мобільних пристроїв та будь-яких підручних гаджетів обумовлює необхідність використання пристосованих для цих пристроїв матеріалів світоглядного характеру. Враховуючи стрімкий розвиток Інтернет технологій і велику різноманітність запропонованої інформації в мережі, наголошується на важливості формування в учнів критичного мислення задля уникнення хибних уявлень, які можуть сформуватися у свідомості учня під час опрацювання навчальних матеріалів світоглядного характеру, які пропонуються як на уроках фізики, так і мережевими ресурсами. Саме критичне мислення визначає наскільки швидко учень зможе оволодіти певними знаннями і ці знання будуть адекватними дійсності.
| 7. |
Завражна О. Модель методики формування предметної компетентності учнів старшої школи при змішаному навчанні фізики [Електронний ресурс] / О. Завражна, А. Салтикова, Я. Балабан // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 2. - С. 208-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2020_2_23
|
|
|